Vind je het volgende ook belangrijk?

• Toegang tot Engelstalige informatie te krijgen.
  • Brieven of e-mails schrijven met interessante mensen.
  • Je niet hoeven te schamen als je iets in het Engels moet zeggen.
  • Je carrière te ontwikkelen.
  • Reizen zonder angst dat je misschien verdwaald omdat je niet goed kan lezen wat op de borden staat.

Standaardcursussen in groepsverband

Dit zijn lessen voor kleine groepen die op vaste locaties en tijdstippen worden gegeven. De cursusduur 6 maanden en de locaties zijn Purmerend, Monnickendam en Hoorn. Er zijn programma's voor beginners, gevorderen en ver-gevorderden.

privélessen

Dit zijn individuele lessen voor personen die in korte tijd Engels moeten, of willen leren spreken. Het totaal aantal uren wordt in overleg bepaald en de cursus kan op zeer korte termijn geregeld worden. Een cursus op maat voor mensen met speciale wensen.

English for Young Learners and International Schools

Dit zijn speciale individuele lessen op maat voor kinderen en jongeren die zich moeten voorbereiden op een examen, gaan emigreren, of naar een International School gaan.